main_bannera

A festa di l'annu lunare cinese hè a più grande è a più longa in Cina

U Festival di Primavera hè a festa tradiziunale più solenne di a nazione cinese.U Festival di Primavera, inseme cù u ghjornu di a tomba, u Dragon Boat Festival è u Mid-Autumn Festival, hè cunnisciutu cum'è i quattru festivali tradiziunali chinesi cù una longa storia.Ci hè una festa di 7-18 ghjorni per u Festival di Primavera.A durata di e vacanze varieghja secondu a natura di u travagliu.

Dopu u 1 di ghjennaghju di l'annu novu internaziunale, a Cina sarà prestu seguita da a festa più grande di celebrazione, u Festival di primavera annuale di a Cina "Festival di primavera", "Annu novu", "Nian" è cusì, cunnisciutu ancu "Guo Nian" è " Dannian ", hè un tempu per a riunione di a famiglia sana, i Cinesi di tuttu u mondu o l'estremità di a terra anu da vultà in casa per una riunione ancu cù u longu viaghju.

U nostru Wuhan Chidian Technology Co., Ltd. hè sempre pruducia i Sensori di Pressure Alarm;Alarm Pressure Transmitter; Alarm Pressure Transducer ect per i nostri clienti domestici ancu cù l'ultimu ghjornu di vacanze, perchè avemu da affruntà a consegna, chì hè ancu normale cum'è tutti questi deci anni.A maiò parte di e fabbriche cuminciaru a festa una settimana in anticipu.

À propositu di u Festival di Primavera, hè in a prima vista di l'era di u tempu, secondu u cambiamentu di u tempu, "Dou handle Hui Yin" per u principiu di l'annu."Bucket handle Huiyin" a terra torna à a primavera, finisce è principia di novu, tuttu hè rinnuvatu, è un novu ciculu hè cusì apertu.In a sucietà agricula tradiziunale, l'iniziu di a primavera hè di grande significatu, chì hà derivatu un gran numaru di cultura di festival di New Year.U Festival di Primavera hè ancu un ghjornu per offre sacrifici è pricà per l'annu novu.Evoluzione da i tempi antichi per pricà per u principiu di l'annu è adurà, aspittà di campà in armunia cù a natura di u celu è a terra, tutte e cose sò basate nantu à u ghjornu, a ghjente nantu à l'antenati, pricà per l'annu cultu, adurà. u ghjornu Fazu, raporta ancu u principiu inversu.

U Festival di Primavera hè un tempu per sguassà u vechju è accoglie u novu.Hè una festa folklorica di pricà per a bona furtuna è di cumbattimentu di disastri, celebrendu l'intrattenimentu è di manghjà.U Festival di Primavera hà una longa storia.Hè evolutu da a preghiera à u principiu di l'annu novu in i tempi antichi è porta ricchi dipositi storichi è culturali in u so eredi è u sviluppu.春节Intornu à l'offerte per pricà per l'annu novu cum'è u centru, per caccià u vechju è u novu, adurà i dii è l'antenati, u disastru di l'esorcismo, pricà per una bona racolta, etc. In a prima matina di l'annu novu, e famiglie brusgianu incensu. , adurà u celu è a terra, offre sacrifici à l'antenati, è dopu à turnà à pagà i saluti di l'annu novu à l'anziani, è dopu l'amichi è i parenti per felicità l'altri.

L'attività di u Festival di Primavera cuntinueghjanu finu à u Quincesimu ghjornu Festival di Lanterna .. Da a fine di l'annu, a ghjente hà cuminciatu à "annata occupata": stufa di cucina, pulizia di polvera, cumprà prudutti di l'annu novu, bastone rossu di l'annu novu, lanterne è decoru, etc., vale à dì, "addiu à l'annu vechju è benvenuti l'annu novu".U Festival di Primavera hè stallatu u primu ghjornu di u primu mese lunare, ma di solitu ùn finisce micca finu à u 15 ghjornu di u primu mese lunar.A nostra fabbrica di Sensori di Pressione hà cuminciatu à travaglià u 28 di ghjennaghju (u settimu ghjornu di u primu mese lunare) è hà avutu una festa di 8 ghjorni.Perchè avemu bisognu di inizià a pianificazione è a preparazione per l'annu novu in anticipu.In particulare a rilevazione di a linea di produzzione di sensori, a pianificazione di l'aghjustamentu è cusì ...

Dopu à u Yuan Day, una varietà di attività di divertimentu culurite sò tenute, cum'è danza di leoni, flottante di colore, danza di draghi, fiere di tempii, strade di fiori, lanterne di fiori, gongs è tamburi, bandiere vernier, fuochi d'artificiu, benedizzione, primavera, camminendu in stilt. barca di terra corsa, Yangko ballu è cetara.

Duranti u Festival di primavera bastone rossu, Shousui, manghjà cena riunione, cuntentu New Year, petardi, pirotecnica in tuttu u celu, lascià u vechju annu, accolta u New Year è altre attività à celebrà u New Year ghjuntu à un climax, finu à u quindici ghjornu. dopu à u Festival Lantern, mette prighera, festighjendu, divertimentu cum'è unu di i grandi Festival Spring addivintò u festival più solenni di a nazione Chinese.

—- Susana liu
Wuhan Chidian Technology Co., LTD


Tempu di Postu: Feb-07-2023