main_bannera

Qualità superiore è vita di serviziu durabile di u sensoru di pressione

Wuhan Chidian Technology Co., Ltd. hè stata fundata in principiu di 2009. Dapoi finu à oghje hè stata ottenuta eccellenti rializazioni è reputazione in l'industria Elettronica Auto Air / Oil / Mechanical pressure sensor.

Perchè ognuna di i sensori elettronici di pressione d'aria / oliu / meccanica pruduciutu hà una qualità eccellente è una vita di serviziu durabile, avemu turnatu in veiculi commerciali, machini di custruzzione, machini agriculi, veiculi d'energia nova, sistemi di climatizazione, sistemi di putenza di mutore, automatizazione industriale è altri campi di cuuperazione spirienza hè stata bona reputazione in l 'industria sensori di prissioni è hè disponibile à verificà.A causa di u bastone di fabbrica à a "qualità è a vita di serviziu" di u sensoru di pressione di l'aria / d'oliu elettronicu per a premessa, a fundazione di i contraparti in a macchina di teste manuale per a prova di a qualità di i prudutti, u nostru staffu di R & D hà cuminciatu à sviluppà una prova automatica. piattaforma di risolviri di più accurata sensori di dittizzioni pianu di qualità, circadori pigliò cinque mesi à sviluppà u domesticu prima u sensor di pressione machines rilevazione autumàticu, prugrammazione MCU, à cuntrullà accurately i valori di prissioni è resistenza è i valori alarme, assai migliurà a tarifa qualificata di l 'Auto Elettronica Prudutti di sensori di pressione d'aria / oliu.

In u 2012, per assicurà valori di resistenza più precisi di pezzi di resistenza ceramica di film grossu, i circadori anu cunvertitu a macchina di marcatura laser in una macchina di regolazione di resistenza laser in linea per cuntrullà i paràmetri di resistenza più precisamente è affidabile, è ponu aghjustà parechji paràmetri di resistenza, veramente. piglià a tecnulugia in e so mani.

À u principiu di a cumpagnia hè stata fundata, .the cumpagnia adopra tecnulugia pneumatica marcatura à u corpu prodottu per a marcatura, hè statu ricunnisciutu da i clienti, cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia è u migliuramentu di i bisogni di l'aspettu di u produttu, a nostra sucetà hà introduttu gradualmente a marcatura d'apparenza. ticnoluggìa dâ marcatura laser, accussì comu a fari lu corpu prodottu più bellu da a maggiuranza di i clienti fiducia è lode.


Tempu di Postu: Nov-10-2022