main_bannera

Classificazione di i sensori di pressione

U sensoru di pressione hè utilizatu per misurà a pressione di liquidi è gasi.Simile à l'altri sensori, i sensori di pressione cunverte a pressione in output electricu quandu operanu.
Classificazione di i sensori di pressione:
I sensori di pressione in l'usu di a tecnulugia, u disignu, u funziunamentu, e cundizioni di travagliu è i prezzi anu una grande diferenza.Hè stimatu chì ci sò più di 60 sensori di pressione di diverse tecnulugii è almenu 300 cumpagnie chì producenu sensori di pressione in u mondu.
I sensori di pressione ponu esse classificati da a gamma di pressione chì ponu misurà, a temperatura di u funziunamentu è u tipu di pressione;U più impurtante hè u tipu di pressione.I sensori di pressione ponu esse classificati in i seguenti cinque categurie secondu tippi di pressione:
①, sensore di pressione assoluta:
Stu sensoru di pressione misura a pressione vera di u corpu di flussu, vale à dì a prissioni relative à a pressione di vacuum.A pressione atmosferica assoluta à u livellu di u mari hè 101.325kPa (14.7? PSI).
②, sensore di pressione di calibre:
Stu sensoru di pressione pò misurà a pressione in un locu specificu relative à a pressione atmosferica.Un esempiu di questu hè u calibre di pressione di pneumatici.Quandu l'indicatore di pressione di i pneumatici leghje 0PSI, significa chì a pressione in u pneumaticu hè uguale à a pressione atmosferica, chì hè 14.7PSI.
③, sensor di pressione di vacuum:
Stu tipu di sensor di pressione hè utilizatu per misurà a pressione di menu di una atmosfera.Certi sensori di pressione di vacuum in l'industria leghje relative à una atmosfera (leghje negativu), è certi sò basati nantu à a so pressione assoluta.
(4) Misuratore di pressione differenziale:
Stu strumentu hè adupratu per misurà a diffarenza di pressione trà dui pressioni, cum'è a diffarenza trà e duie estremità di un filtru d'oliu.U metru di pressione differenziale hè ancu utilizatu per misurà u flussu o u livellu di u liquidu in un recipiente di pressione.
⑤, sensore di pressione di sigillatura:
Stu strumentu hè simile à un sensor di pressione di a superficia, ma hè calibratu apposta per misurà a pressione relative à u livellu di u mari.
Sè sicondu a struttura differente è principiu, pò esse divisu in: tippu strain, tippu piezoresistive, tippu capacitance, tippu piezoelectric, tippu vibrazioni freccia sensori di pressione.Inoltre, ci sò sensori di pressione fotoelettrica, fibra ottica, ultrasonica.


Tempu di Post: 15-May-2023