main_bannera

Comu sceglie un sensor di pressione

Qualessu tipu di pressione chì misurate hè u primu sensoru di pressione selettiva.sensor di pressione hè divisu in a prissioni miccanicu è a prissioni (idraulica), unità di pressione miccanica hè di solitu N, KN, KGf, unità idraulica di pressione hè di solitu KPa, MPa, PSI, etc.
Parlemu di a scelta di a pressione meccanica.
1) À propositu di a pressione meccanica: a prima cosa da cunsiderà hè di misurà a pressione o a tensione, se ci sò solu per misurà a pressione, sceglite u sensor di pressione, se avete bisognu di misurà a tensione, avete bisognu di sceglie u sensor di tensione.
Inoltre, se avete bisognu di cunnette l'attrezzi o l'indenter, hè megliu sceglie u sensoru di pressione di tensione per facilità a liberazione di l'attrezzi.Se u cliente sceglie u sensoru di pressione di forza, u sensoru di pressione per appughjà, prima appughjà à l'attrezzi, è poi cuntinueghja à appughjà, finu à u pruduttu.In questu modu, u sensoru di pressione hè furzatu, è tandu u pruduttu hè a forza, Sensori di pressione è prudutti sò sottumessi à diverse forze, U pruduttu stessu hè sottumessu à menu forza di u sensor di pressione, Quandu a struttura hè stata fatta, u cliente. pò solu aghjunghje un valore di compensazione in u prugramma PLC.Sta situazione pò esse completamente evitata se u sensoru di tippu pull-press hè sceltu è u sensoru è l'attrezzi sò cunnessi inseme.

2) a selezzione di a gamma di misurazione, per evità u dannu à u sensoru per via di a sovraccarichi, in a gamma di precisione permessa, deve esse u più grande pussibule.Se u cilindru o cilindru elettricu hè utilizatu, a spinta massima di u cilindru o cilindru elettricu deve esse calculata, cumpresa a forza d'impattu.

3) a selezzione di a dimensione di u sensoru di pressione, cum'è ùn ci hè micca un limitu à u spaziu di stallazione, pudete sceglie una dimensione ligeramente più grande di u sensoru, i grandi sensori sò generalmente fori filettati in u fondu, faciule d'installà, direttamente. fissatu cù viti, pò salvà u prublema di l'attrezzi di trasfurmazioni.Inoltre, in generale, a dimensione di u sensoru più grande hè più precisa.

4) A temperatura hà un certu impattu nantu à u travagliu di u sensoru, a selezzione di u sensoru di pressione deve ancu cunsiderà u fattore di temperatura, cum'è a temperatura ambientale hè troppu alta, deve esse spiegata à u fabricatore, a selezzione di sensori di temperatura alta.

5), A causa di l'uscita di u sensore di pressione hè un signalu millivolt, u segnu ùn hè micca un signalu analogicu standard, un trasmettitore deve esse furnitu, chjamatu ancu amplificatore, u signale in un signalu analogicu standard o un signalu digitale, cum'è l'analogicu standard 4- 20mA, 0-5V, 0-10V, RS232 digitale, RS485, etc.

6) Se u bisognu di vede in situ, hè necessariu di currisponde à l'instrumentu di visualizazione, u strumentu di visualizazione è u trasmettitore duie opzioni.Per PLC o un altru sistema di acquisizione, deve esse sceltu un strumentu di visualizazione cù output analogicu o cumunicazione seriale.


Postu tempu: Apr-06-2023