main_bannera

Craftsmansip Spirit Of Wuhan Chidian Technology Pressure Sensor Manufacturer

Wuhan Chidian Technology Co., Ltd. hè unu sensori di pressione prufessiunale tecnicu, tecnulugia di ricerca è sviluppu, pruduzzione, cum'è unu di l'impresa cù 25 anni di sperienza tecnicu prufessiunale.

U "Craftsman Spirit" di sensor di pressione hè l'idea centrale di u nostru fabricatore

U "prufessiunali, qualità, tecnulugia, focus" di u sensoru Pressure hè u nostru sviluppu di cultura corporativa.

U fundatore di Chidian Company hè unu Senior-Engineers, per via di a passioni è di devozione cù i machini ilettricu, dopu graduatu da u prufessiunale 'machines mine di China Yangtze università in 1983, u stessu annu hà travagliatu in Jianghan Petroleum Administration Bureau, istitutu di attrezzature di perforazione. , è hè impegnata in: equipaghji di perforazione di sistema di cuntrollu pneumaticu è ricerca è cuncepimentu originale, è hè u rolu di core à rispunsevuli di a stallazione di a stazione di prova pneumatica di l'oliu originale。
实用专利
In u 1992, u Fundatore si trasferì à Wuhan in risposta à u Pianu di introduzione di u talentu Wuhan 100.Dopu travagliendu in l'Università di Geosciences di Cina per impegnà in u principale disignu è sviluppu di "sensore di pressione meccanica di u veiculu" in u 2003. À u principiu di u 2005, a produzzione di massa hè stata messa in u mercatu, dopu hè stata premiata "Patent d'Usu Ecunomicu Naziunale". Gruppu "Ampiamente ricunnisciutu è assai elogiatu da u mercatu, assai di l'imprese sò stati implicati in a produzzione, creendu cusì miliardi di PIB per l'ecunumia naziunale.È hà superatu cumplettamente i prudutti populari di Siemens in quellu tempu.

Basatu annantu à i parechji anni di travagliu riccu in u campu di l'industria di u machini è di u petroliu, l'universalità è a dispunibilità in u campu di i machini di l'industria pesante di u sensoru di pressione di l'Air / Oil Electronic Auto prodottu da Chidian hà stabilitu una basa solida.Sametime A germinazione di u creazione di u novu fabricatore di sensori di pressione di marca basatu annantu à l'alta qualità, serà largamente utilizatu in veiculi commerciali, machini di custruzione, machini agriculi, veiculi d'energia nova, sistemi di climatizazione, sistemi di putenza di i motori, automazione industriale è altri campi.


Tempu di pubblicazione: 03-03-2019