U Engine hè u core di u sistema di putenza di l'automobile, cù a struttura cumplessa, è u numeru di parti, u travagliu stabile hà bisognu di tutte e parte di una bona affidabilità.Allora a qualità di u sensoru di pressione d'oliu hè u prublema più core.
A nostra fabbrica di sensori di pressione hè stata cuncentrata in a R&D è a produzzione di sensori di pressione, sensori di temperatura, sensori di livellu di carburante, sensori di velocità, ecc ... più di 25 anni di sperienza tecnica prufessiunale di sensori di pressione ... hè stata ottenuta u QC / T822-2009, ISO / TS16949. , RoHs è Reach Certificates.
Dunque oghje, sapemu: Standard di l'industria di l'automobile di a Republica Populare Chine
Numeru standard: r QC/T 822-2009 Sensore di pressione d'oliu di motore per l'automobile
Data di liberazione: 17 di nuvembre di u 2009 A data di implementazione hè u 1 d'aprile di u 2010 Data di scadenza nimu
China Standard classificazione numeru T35
Classificazione Standard Internaziunale numeru 43.040.10
Unità di liberazione standard di l'industria - Automotive
Passu 1: Scopu:
Stu standard specifica i requisiti, i metudi di prova, e regule d'ispezione è i marchi, l'imballu, l'almacenamiento è a custodia di i sensori di pressione di l'oliu di u mutore per l'automobile (in seguitu chjamati sensori).
Stu standard si applica à i sensori di pressione di l'oliu di u mutore per l'applicazioni automobilistiche.L'altri sensori di pressione di l'oliu di u mutore di u veìculu pò ancu riferite à l'esekzione.
3 Requisiti
3.1 Requisiti Generali
3.1.1 Documenti di u produttu:
3.1.1.1 I sensori sò conformi à i requisiti di sta norma è sò fabbricati secondu i disegni è i documenti di cuncepimentu appruvati da a prucedura specifica.
3.1.1.2 L'apparizione, a dimensione di l'installazione è u standard di u sensoru deve esse cumpletu cù e regule di u disegnu di u produttu.
3.1.1.3 L'arnesi di cablaggio di bassa tensione utilizatu da u sensoru deve esse conformi à i regulamenti QC / T29106.
3.1.2 Cundizioni di l'ambiente di travagliu normale: Vede a tavola per e cundizioni di l'ambiente di travagliu normale.
3.1.3 Temperature range: Vede a tavula per a temperatura di travagliu è u range di temperatura di almacenamento.
3.2 L'electroplating è a strata di trattamentu chimicu: L'electroplating di u sensoru è u revestimentu chimicu deve esse conformi à i regulamenti QC / T625.
3.3 Apparenza:
3.3.1 A superficia esterna ùn deve avè micca bordi o bordi volanti affilati.
3.3.2 Ùn ci deve esse micca bolle, pori, cracke, saldatura, marca d'impattu, deformazione, shrinkage muru, cracking è altri fenomeni.
3.4 Errore di basa: In e cundizioni ambientali specificate in 3.1.2, l'errore di basa di u sensoru ùn deve micca più di ± 10% di u valore nominale di u puntu misuratu.
3.5 Tempu di Risposta: Quandu a pressione di u liquidu di prova cresce da cero à u valore nominale di a pressione superiore in 5s, u valore di output di u sensore deve ghjunghje à u 90% di u valore nominale di a pressione superiore in 30S.
3.6 Overload: U sensoru deve esse capace di sustene a prova di sovraccarichi à 1.3 volte a pressione superiore senza perdite, è deve esse cumpletu cù 3.4 dopu a prova.
3.7 Impattu di a temperatura: Quandu u sensore effettue a prova di influenza di a temperatura secondu a gamma di temperatura di travagliu indicata in a Tabella 2, u cambiamentu risultatu in u valore di output ùn deve micca più di 5% di u valore nominale di u puntu rilevatu, è deve esse conformi à u disposizioni di 3.4 dopu a prova.
3.8 Impermeabilizazione: Dopu a prova di impermeabilità 8H, u sensoru deve esse conformi à e disposizioni di 3.4.
3.9 Resistenza di scossa di temperatura: Dopu à 20 cicli di prova di scossa di temperatura, u sensoru ùn hà micca deformazione, è a so energia deve risponde à i requisiti specificati in 3.2 è 3.3.
3.10 Resistenza à a vibrazione: U sensoru di pressione deve esse capace di resistà à a prova di vibrazione di spazzata in direzzione su è giù, sinistra è diritta, davanti è daretu.I paràmetri di a prova sò indicati in a Tabella 3. Dopu à a prova, u sensoru ùn deve esse danatu è rispettu à e disposizioni di 3.4.
3.11 Resistenza di collisione: U sensoru di pressione è una piastra d'acciaio cù una massa minima di 25KG 5 Dopu à tale scontru, ùn deve esse micca deformazione meccanica è deve esse fissatu in cunfurmità cù 3.4.
3.12 Durabilità: U sensoru di pressione ùn deve micca dannu meccanicu dopu à 60000 cicli di prova di resistenza è deve cunfurmà cù e disposizioni di 3.4.
3.13 Resistenza à a corrosione di spruzzo di sali: Dopu a prova di spruzzo di sal 48H, l'area di corrosione di u sensoru ùn deve micca più di u 50% di a so superficia, chì deve esse conformi à e disposizioni di 3.4.
—- Susana liu
Wuhan Chidian Technology Co., LTD
Tempu di post: 28-mar-2023